Днешният забързан, дигитален свят, който се върти около технологиите създаде напълно нова рекламна аудитория. Хората вече имат непрекъснат достъп до интернет, дори когато са в движение. По статистически данни в България през 2018, 56% от хората използват мобилни устройства за достъп до интернет, когато са извън дома или работното си място.

Това създаде едно ново предизвикателство за рекламодателите по цял свят, които се опитват да предоставят рекламното си послание навсякъде. Бюджетите ръстът, защото маркетинг експертите разбират, че днешните хора водят все по-забързан живот и да си в интернет отдавна не значи да си вкъщи. Същевременно дигиталните реклами върху мобилни устройства се превръщат във все по-труден начин за конверсии и реални продажби. Хората са разсеяни, а малките рекламки на джобното им мобилно устройство стават все по-незабележими.

За да привлече повече внимание, в последните години рекламата в интернет бива подсилена от един изпитан рекламен метод, а именно външната реклама. Използвана правилно, външната реклама е един много подходящ формат, чрез който желаната рекламна аудитория бива докосната едновременно от различни рекламни канали.

Тези нови маркетингови вълнения породиха различни евтини, експериментални методи за външна реклама като рекламата върху чаши за кафе. Поради креативността, ниската цена и високата ефективност при таргетирането, рекламата върху чашки за кафе се превръща в тенденция в много части на света като САЩ, Австралия и Близкия изток.

Какъв по-добър начин да привлечеш вниманието на един човек, който разцъква на телефона си, докато е извън дома си, от това да му сложиш реклама върху чашата от която пие кафе?

Милиони хора по света пият кафе поне по веднъж на ден, а много от тях го правят в движение, възползвайки се от малки магазинчета по пътя си. Независимо от доходите, професията, страната или културата, хората просто не могат без дневната си доза кафе и всеки ден отделят време от своето забързано ежедневие, за да го получат.

Mr. Chashka осигурява ефективна форма на реклама достигаща до широка аудитория от хора обичащи кафе или чай! Този нетрадиционен маркетингов подход ще ангажира потенциалните Ви клиенти на едно по-лично и по-емоционално ниво. Като същевременно ще подсили рекламното Ви послание, превръщайки го в част от ежедневието на хората.

Средното време за консумация на чаша кафе е 15 минути – период, в който Вашият бранд ще бъде в ръцете и пред очите на хората. През това време можете лесно да убедите аудиторията си да потърси повече информация за Вашия продукт или услуга, да посети Вашия уебсайт, да участва в промоция или просто да закупи продукта Ви. Освен това, докато потребителят пие кафе, средно още 3 потенциални клиенти ще видят рекламната чаша, което увеличава рекламния обхват и то без допълнителни разходи…

В заключение, технологичното развитие в дигиталната ера създаде една нова аудитория от потенциални клиенти, които водят динамичен, забързан живот и имат непрестанна връзка в интернет пространството. За да бъде наистина успешна една рекламна кампания трябва да се възползва от множество рекламни канали, които да докоснат потребителя в неговото ежедневие. Това е трудна задача, но нашият иновативен рекламен канал е най-ефективното, евтино и подходящо решение!

Mr. Chashka е Вашата пряка, персонална връзка с потенциалните Ви клиенти – навсякъде и по всяко време!

Харесвате нашият рекламен канал и искате да го пробвате?
Свържете се с нас! Mr.Chashka

07февруари
2019
  • 214
  • 0

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Абонирай се

За света на Mr. Chashka

134 Shares
Tweet
Share
Pin
Share134
+1